Sunday, July 21, 2013

Bahagia Keduniaan

Ya Allah...
Hari demi hari ya Allah...
Aku makin dekat dengan Kau ya Rabb...
Boleh tak Kau tunaikan permintaan ku ini ya Allah...

Umur aku 23 dah ya Allah, mungkin masih muda..
Tapi hati ni kadang2 risau jugak bila fikir tentang jodoh...
Satu saja yang aku pohon..

Andai ada jodoh ya Allah, andai orangnya baik disisi Kau ya Allah,
Kau rapatkanlah, Kau satukanlah kami berdua keranaMu ya Allah...

Namun, andai tiada jodoh antara kami ya Allah,
Kau jauhkanlah, Kau pisahkanlah kami secara baik ya Allah..

Ampunkan aku, aku tidak cukup baik untuk menjadi umat Islam yang sempurna dimata Mu
Di saat aku perlu letakkan Kau jauh nan tinggi kedudukan dihatiku ya Allah
Aku lalai..ampuni dosaku ya Allah

Sesungguhnya hanya Kau yang Maha Melihat dan Maha Mendengar,
Yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang...
Tiada Tuhan melainkan Kau ya ALLAH, amin ya Rabb

No comments:

Post a Comment