Sunday, June 3, 2012

~bila wanie berbahasa mandarin~

td pegi dinner ngan kengkawan..
nk balik terserempak dgn geng chinese BioM..
in the end of conversation, diorg ckp dlm mandarin
yg diorg nk balik
aku ni plak jenis suke teka2 ape yg diorg ckp,
and aku pn teka la..
diorg pun iyekan ape yg aku ckp..
pastu diorg ckp lg dlm bhse mandarin tuh...
and aku mcm dpt agak yg diorg kte 'kalo nk ckp hati2 dpan wanie'...
(adakah aku mempunyai kuasa psikik???)
walaupun ayat di atas sedikit perasan, tapi firasat aku....
mengiyakan kebenaran disebalik itu, boleh tak,haha....


btw, laa ni baru dpt bkak blog...
baru perasan yg salah sorg kawan saya privatekn blog die...
yg mana selama ini open to public..sedikit terkilan disitu..
sbb fikir dah nak berpisah, and mungkin hanya tggal FB and Blog je
if nak taw perkembangan masing2...
tapi xpela...aku pham..aku pun bkn manusia sempurna...
lgpun itu semua hak kau, aku hanya mampu doakan kebahagian kau...
nak kawen nnt jemput la yek...
kt FB pun xpe kot, insyallah aku dtg, amin :-)

No comments:

Post a Comment