Friday, April 13, 2012

luahan,keluhan?...nope,hanya statement semata

kadang2 hati ni terasa
kenapa aku tak macam orang len ea
umur sebaya aku semua dah ada serba serbi

Blackberry, Samsung Galaxy, Motor, Kereta
Pandai make up, pandai bergaya, pakai celak sane sini, pakai shawl kemain lawanya

tujuan aku tulis entry ni bukan bermaksud aku nak menyesali nasib diri
cuma aku pelik, kenapa aku tak macam diorang
mungkin masa aku tak sampai lagi kot..
tapi sampai bila tu...teringin juga nak bergaya
tapi tak reti, xda curve pun..nak make up, pakai foundation pun tak lepas, eja ni pn tak tau betul ke tak...

pilih2 baju, dress up pun, kawan cakap taste2 mak...
nak beli brg pun berkira2, siap bajet duit lagi tu..

dinner hari tu, muka ni juga muka yg paling tak make up, sama je
lawak...haha..
xpelakan, rezeki masing2, tuah masing2, kubur pun nanti masing2

bagi aku, cukup la ape yg ade skrg ni
walaupun still pakai handset nokia cikai je
walaupun still pakai baju besar2, tudung selekeh2
aku rasa aku lagi happy..
tak perlu nak risau macam2..
cukuplah, alhamdulillah..
sekarang tengah nak didik diri agar rasa lebih bersyukur

hehe, peace, assalamualaikum

1 comment: